Att komma tillbaka - vecka 1

Jag har som målsättning att komma iform och må bra så snabbt som möjligt efter graviditet och förlossning.
För någon annan kanske det handlar om att tappa de där extra kilona, bli piggare eller att man helt enkelt bara vill leva sunt och se vad det medför.

Välkomna att följa med på ATT KOMMA TILLBAKA resan!

1a veckan:

FRUKOST
Shake
2,5dl havredryck
2msk Formule1, proteinpulver från Herbalife
1msk kallpressad rapsolja
ca 1dl frysta bär
1/2 fryst banan
1msk Goijibär (viktigt att tänka på är att köpa dem ekologiska - bekämpningsmedlet på de icke ekologiska sägs vara rent farliga)
1st kokt ägg

1h promenad

LUNCH
Köttbullar med tomat & fetaost
Nötfärs
Fetaost
Färska tomater
Salt & Peppar
Ägg
Örter - ex. timjan, basilika, rosmarin osv
Till det en god sallad

MELLANMÅL
Liten portion fiberhavregrynsgröt - lite Goijibär, katrinplommon, linfrön och hampafrön

Jag har inte orkat de promenader jag tänkt mig - lite trist men jag inser att jag förmodligen behöver vila ett litet tag till och kommer därför öka takten efter nyår. Jag har däremot gått ca.1h varje dag men i ett lugnare tempo.

Vikt: Har ingen våg ännu :)
Sötintag: Har fuskat nu i helgen men veckan var mycket bra
Träning: 3st 1h promenader


/Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0